Pages

Saturday, January 5, 2013

PROMOSI HEBAT



AsSalam Keluarga Sahabat Islam yang diKasihi & diRahmati ALLAH.

MARI LAH KITA SEMUA MUHASABAH DIRI KITA (Kita Di Dunia Sementara SAHAJA) :

Sambil kita ber FB, Tweet, Blogg, Kerja, Sukan, Game DLL.....Wajib kita berpesan2 antara satu dengan yang lain bagi mengingati Kematian: Berhubung melalui FB, Twitter, DLL untuk kita Berkenal – K
enalan – Berbaik-Baik antara satu dengan yang lain dan menjaga Silaturrahim...yang Jauh kita Dekat kan..yang Dekat kita Rapat kan -
FB, Twitter, DLL bukan tempat Mengumpat dan Medan untuk Mengutuk & Mengaibkan Saudara Islam anda....Orang Yang Selalu Buat Fitnah Umpama Lalat / Langau mencari Luka Busuk yang Berdarah & Bernanah untuk makanan nya yang Serakahh…...Ahli Neraka.

Lihat lah gambar ini untuk dijadi kan Renungan.....Ngeri melihat betapa Marak nya API yang sedang Menyala Panas bersedia untuk Membakar......Kemana kah Arah tuju kita dari sekarang - Marilah sama - sama kita semua bersedia untuk bertemu ALLAH dengan mempertingkat kan Iman & Amalan kita....Wahai Sudara ku Sayangi lah diri kita agar tidak berada dalam API yang Menakut kan ini. Na'uzubillahiminazzaliq. Semoga ALLAH selamat kan kita dari diBakar olih Api ini...........Bila nak buat tidak baik….bayang kan batu Nisan dikubur ANDA sendiri dan Azab dalam Kubur sebagai balasan orang yang Jahat kepada orang lain.

Nasihat KUBUR:

1). Aku adalah tempat yang paling Gelap maka Terangi lah aku dengan Solat Tahajud.

2). Aku adalah tempat yang paling Sempit maka Luaskan lah aku dengan Bersilaturrahim.

3). Aku adalah tempat yang Sepi maka Ramai kan lah aku dengan Perbanyak membaca Al-Quran.

4). Aku adalah tempatnya Binatang2 yang Menjijik kan maka Racuni lah ia dengan Amal Sedekah.

5). Aku adalah tempat Munkar & Nakir bertanya, maka Persiap kan lah jawaban mu dengan Perbanyak mengucapkan Kalimat "LAILAHAILLALLAH"

"Semoga kita semua menjadi Jiran diJannah"

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
PROMOSI HEBAT MBSB 2013 3.99% 25TAHUN CCRIS/CTOS LAYAK SELURUH MALAYSIA DIURUSKAN



PERKHIDMATAN SELURUH MALAYSIA, BORANG BOLEH POS LAJU ATAU COURIER 
Lokasi : Semenanjung Malaysia, Sabah dan Sarawak
Lokasi Utama : BANGI, PUTRAJAYA, KAJANG, GOMBAK, KLANG, SG BULOH, RAWANG, TG MALIM,SLIM RIVER, SHAH ALAM (STADIUM), KLANG, KUALA KUBU BARU, KOTA DAMANSARA DAN KUALA LUMPUR
LOKASI UTAMA SIAP DOKUMEN BOLEH COLLECT BY HAND DARI PIHAK KAMI
MAKLUMAT LANJUT KLIK:
http://www.pinjamanperibadi-terbaik2u.blogspot.com/p/promosi-raya-loan-mbsb-43-25thn-100.html

PERKHIDMATAN KAMI PERCUMA

REKEMEN KAWAN2 ATAU INTRODUCE KAWAN DAPAT KOMISEN RMRMRM



NOTE: SETIAP 20HB KE 30HB SETIAP BULAN SEGALA PERTANYAAN LOAN SELAIN SMS@CALL  TOLONG EMAIL: sharifulhashim99@yahoo.com , Jangan isi detail Form Dibawah, kerana Form di bawah Limit 100Messages sahaja SETIAP BULAN. HARAP MAKLUM. TQ.
 

1 comment:

  1. Halo semua,
    Nama saya Tuan Rugare Sim. Saya tinggal di Belanda dan saya orang yang bahagia hari ini? dan saya memberi tahu diri saya bahwa pemberi pinjaman mana pun yang menyelamatkan saya dan keluarga saya dari situasi miskin kami, saya akan merujuk siapa pun yang mencari pinjaman kepadanya, dia memberi kebahagiaan kepada saya dan keluarga saya, saya membutuhkan pinjaman € 300,000.00 untuk memulai hidup saya dari awal karena saya seorang Ayah tunggal dengan 2 anak, saya bertemu dengan pemberi pinjaman yang jujur ​​dan takut akan Allah ini yang membantu saya dengan pinjaman €300,000.00, dia adalah pria yang takut akan Allah, jika Anda membutuhkan pinjaman dan Anda akan membayar kembali pinjamannya, silakan hubungi dia, beri tahu dia bahwa (Tuan, Rugare Sim) merujuk Anda kepadanya. Hubungi Bapak, Mohamed Careen melalui email: (arabloanfirmserves@gmail.com)


    FORMULIR INFORMASI APLIKASI PINJAMAN
    Nama depan......
    Nama tengah.....
    2) Jenis Kelamin: ........
    3) Jumlah Pinjaman yang Dibutuhkan: .........
    4) Durasi Pinjaman: ........
    5) Negara: ........
    6) Alamat Rumah : ........
    7) Nomor Ponsel: ........
    8) Alamat email ..........
    9) Pendapatan Bulanan: ........................
    10) Pekerjaan : ..................................
    11) Situs mana yang Anda kunjungi di sini tentang kami ........................
    Terima kasih dan Salam Hormat.
    Email arabloanfirmserves@gmail.com

    ReplyDelete