Pages

Thursday, January 26, 2017

Pembiayaan Peribadi Bai Al Enah(BAE PIBB) 4.88% 10Tahun PAYOUT 97% - 98% - LOAN PAYOUT TERTINGGI 2017


Pembiayaan Peribadi Bai Al Enah(BAE PIBB) 
4.88% 10Tahun PAYOUT 97% - 98%

LOAN PAYOUT TERTINGGI 2017

Pembiayaan peribadi Bai Al Enah (BAE PIBB) - (Pembiayaan Islamik - Shariah Compliance)

Terbuka untuk Kakitangan Kerajaan, Badan Berkanun Terpilih dan 
GLC Terpilih (PLUS, KOLEJ POLYTECH MARA,UNIKL, DAN GLC Yg Terpilih) 

Potongan melalui Biro Angkasa
Tiada Yuran Bulanan Koperasi
Semenanjung , Sabah dan Sarawak layak memohon
Jawatan Tetap dan Minimum Kerja Setahun
Tempoh 10 tahun
Kadar keuntungan 4.88% (KADAR TETAP)
PAYOUT 97% - 98% (Hanya TOLAK Takaful dan Duty Stamp)
Pembiayaan sehingga RM 150 000
CCRIS DSR Loose (Komitmen Longgar lagi Dari LAIN LAIN Bank)
Proses 7 ke 10 hari Bekerja

Dokumen mudah , application form simple
Approved customer akan tandatangan aggrement di bank berdekatan


KEISTIMEWAAN KAMI

Keunikan 1 : Panel Peminjam Paling Lengkap

Jaminan anda dapat pinjaman terbaik
Dengan panel peminjam yang paling lengkap, kami dapat membantu pelanggan kami:
  • mencari pakej paling rendah kadar untung dan tinggi payout
  • mencari peminjam yang menerima kes-kes reject institusi lain
  • mencari pakej proses paling cepat untuk tujuan kecemasan
  • mencari institusi pinjaman yang mempunyai syarat blacklist yang longgar

Keunikan 2 : Kami wakil rasmi (bukan agen / sub-agen)



Kami berurusan secara langsung dengan banyak institusi pinjaman dan memainkan peranan sebagai loan application and submission centre.
Nota: Selain daripada staf-staf processing, kami ada beberapa consultant pinjaman yang bekerja fulltime dalam syarikat untuk memberi khidmat nasihat kepada pelanggan yang datang terus kepada kami (tanpa melalui agen) seperti pelawat laman web kami. Permohonan secara terus bermaksud anda permohonan anda lebih cepat dan khidmat nasihat lebih berkualiti.






MAKLUMAT LANJUT SMS/CALL/WHTSAPP:
http://www.wasap.my/60166482089


Lt TLDM (B)Shariful Hashim
016 648 2089
Manager SH KUKUH ENTERPRISE
Trading, Training, Consultancy and Personal Loan Consultant Bank/ COSHARE/Koperasi
(Lt TLDM Setaraf Kapt Army,Air Force dan ASP PDRM)

PENGALAMAN 8 TAHUN LOAN CONSULTANT DARI AWAL TAHUN 2009 DAN 12 TAHUN PEGAWAI TENTERA LAUT (1996 - 2008), TELAH BERKHIDMAT DI 5 KAPAL TLDM, TERLIBAT PELBAGAI KURSUS, EKSESAIS DAN OPERASI KETENTERAAN DALAM DAN LUAR NEGARA, 
14 NEGARA ASIA TELAH DILAWATI 
(SINGAPORE,THAILAND,CHINA,FILIPINA,MYANMAR,CAMBODIA,
VIETNAM,INDONESIA,JAPAN,INDIA,BRUNEI,KOREA,PAKISTAN,
HONG KONG)


http://www.pinjamanperibadi-terbaik2u.blogspot.com/

4 comments:


  1. Do you need Personal Loan?
    Business Cash Loan?
    Unsecured Loan
    Fast and Simple Loan?
    Quick Application Process?
    Approvals within 24-72 Hours?
    No Hidden Fees Loan?
    Funding in less than 1 Week?
    Get unsecured working capital?
    Contact Us At :oceancashcapital@gmail.com
    Phone number :+1-6474-864-724 (Whatsapp Only)

    LOAN SERVICES AVAILABLE INCLUDE:
    ================================
    *Commercial Loans.
    *Personal Loans.
    *Business Loans.
    *Investments Loans.
    *Development Loans.
    *Acquisition Loans .
    *Construction loans.
    *Credit Card Clearance Loan
    *Debt Consolidation Loan
    *Business Loans And many More:

    LOAN APPLICATION FORM:
    =================
    Full Name:................
    Loan Amount Needed:.
    Purpose of loan:.......
    Loan Duration:..
    Gender:.............
    Marital status:....
    Location:..........
    Home Address:..
    City:............
    Country:......
    Phone:..........
    Mobile / Cell:....
    Occupation:......
    Monthly Income:....

    Contact Us At oceancashcapital@gmail.com
    Phone number :+1-6474-864-724 (Whatsapp Only)

    ReplyDelete
  2. Salam kepada semua warganegara Malaysia, indonesia dan semua ASIA, nama saya adalah Puan Kim Wani, sila, saya ingin berkongsi kesaksian saya tentang kehidupan di sini di platform ini untuk semua warga Indonesia, Malaysia dan semua warga Asia, terutamanya warganegara Malaysia saya berhati-hati dengan peminjam pinjaman di internet, Allah telah benar-benar menyokong saya melalui ibu yang baik Puan Ivana Pedro

     Selepas beberapa tempoh cuba mendapatkan pinjaman daripada institusi kewangan dan ditolak, jadi saya memutuskan untuk mendaftar melalui pinjaman dalam talian tetapi saya ditipu dan saya kehilangan RM 3,500 dengan pemberi pinjaman yang berbeza selepas membayar beberapa yuran dan tidak mendapat pinjaman .

    Saya menjadi sangat terdesak untuk mendapatkan pinjaman, jadi saya berbincang dengan rakan saya yang kemudiannya mengadu saya kepada Puan Ivana, yang merupakan Pengarah sebuah syarikat LoanMe, jadi kawan saya meminta saya memohon dari Puan Ivana, jadi saya berkumpul berani dan hubungi Puan Ivana.

    Saya memohon pinjaman sebanyak RM 150,000 dengan kadar faedah sebanyak 2%, jadi pinjaman itu diluluskan tanpa tekanan dan semua pengaturan dibuat atas pindahan kredit, disebabkan oleh fakta bahawa ia tidak memerlukan cagaran dan jaminan untuk pemindahan pinjaman saya hanya diperintahkan untuk mendapatkan sijil perjanjian lesen permohonan mereka untuk memindahkan kredit saya dan dalam masa kurang dari dua jam wang pinjaman telah dimasukkan ke dalam akaun bank saya.

    Saya fikir ia adalah satu jenaka sehingga saya menerima panggilan dari bank saya bahawa akaun saya dikreditkan dengan jumlah sebanyak RM 150,000. Saya sangat gembira bahawa Allah akhirnya menjawab doa saya dengan memerintahkan pinjaman saya dengan pinjaman asal saya, yang memberi saya keinginan hati saya.

    Mereka juga mempunyai satu pasukan pakar yang akan menasihatkan anda mengenai jenis perniagaan yang anda ingin melabur dan bagaimana untuk melabur wang anda, jadi anda tidak akan pernah bangkrut lagi dalam hidup anda.

    Semoga ALLAH memberkati Puan Ivana Pedro untuk membuat hidup mudah bagi saya, jadi saya menasihatkan sesiapa yang berminat mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Puan Ivana melalui e-mel: (ivanapedro85@gmail.com) untuk pinjaman anda

    Terdapat syarikat palsu lain dalam talian menggunakan kesaksian saya untuk mencapai keinginan mementingkan diri mereka, saya satu-satunya dengan kesaksian yang benar ini, sila berhati-hati terhadap orang-orang ini.

    Akhirnya saya ingin mengucapkan terima kasih kepada anda kerana meluangkan masa untuk membaca kesaksian yang benar tentang hidup saya mengenai kejayaan saya dan saya berdoa Allah akan melakukan kehendak-Nya dalam hidup anda.
    Sekali lagi nama saya ialah Kim Wani, anda boleh menghubungi saya untuk mendapatkan maklumat lanjut melalui e-mel saya: kimwani305@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Hari yang baik untuk semua warga negara Indonesia, nama saya Nurul Yudianto, tolong, saya ingin membagikan kesaksian hidup saya yang sebenarnya di sini di platform ini sehingga semua warga negara Indonesia berhati-hati dengan pinjaman peminjam di internet dari NIGERIA dan lainnya bagian dari AFRIKA,

    Setelah beberapa waktu mencoba mendapatkan pinjaman dari lembaga keuangan, dan terus ditolak, saya memutuskan untuk mengajukan pinjaman online tetapi saya menipu dan kehilangan Rp18,7 juta, untuk seorang wanita di saudi arabia dan Nigeria.

    Saya menjadi sangat putus asa dalam mendapatkan pinjaman, jadi saya berdiskusi dengan teman saya Ny Rika Nadia (rikanadia6@gmail.com) yang kemudian memperkenalkan saya kepada Lady Esther, manajer Cabang Access Loan Firm, jadi teman saya meminta saya untuk melamar dari LADY ESTHER, jadi I Screams menuangkan dan menghubungi LADY ESTHER. via email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Saya mengajukan pinjaman sebesar Rp200 juta dengan tingkat bunga 2%, sehingga pinjaman disetujui dengan mudah tanpa tekanan dan semua persiapan dilakukan dengan transfer kredit, karena tidak memerlukan jaminan dan jaminan untuk transfer pinjaman, saya diperintahkan untuk mendapatkan sertifikat perjanjian lisensi untuk mentransfer kredit I dan dalam waktu kurang dari satu setengah jam uang pinjaman telah dimasukkan ke dalam rekening bank saya.

    Saya pikir itu lelucon sampai saya menerima telepon dari bank saya bahwa akun saya telah dikreditkan dengan jumlah Rp200 juta. Saya sangat senang bahwa akhirnya Tuhan telah menjawab doa saya dengan buku pinjaman dengan pinjaman awal saya, yang telah memberi saya keinginan hati saya.

    Semoga Tuhan memberkati LADY ESTHER untuk mewujudkan kehidupan yang adil bagi saya, jadi saya menyarankan siapa pun yang tertarik untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Mrs. LADY ESTHER dengan baik melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) atas pinjaman Anda

    Akhirnya saya ingin berterima kasih kepada Anda semua karena telah meluangkan waktu untuk membaca kesaksian hidup saya yang sebenarnya tentang kesuksesan saya dan saya berdoa kepada Tuhan untuk melakukan kehendak-Nya dalam hidup Anda. Anda dapat menghubungi saya untuk informasi lebih lanjut melalui email saya: (nurulyudianto2@gmail.com) Salam

    ReplyDelete
  4. e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
    WhatsApp Number::::::::::[+60]1123759663

    email:::::::hafizulbin365@gmail.com
    Name::::Hafizul Bin Haziq
    Country:::Malaysia

    Kemarau kewangan saya berakhir pada bulan ini apabila saya fikir semuanya adalah urusan perniagaan dengan beberapa rakan saya di Kuala Lumpur beberapa bulan yang lalu perniagaan yang bernilai beberapa Rm785.000.00 yang keuntungannya sudah cukup untuk kita semua untuk berkongsi keuntungan tetapi akibat kegagalan perniagaan, kita semua mendapati bahawa kita mempunyai masalah kewangan yang sangat besar kerana saya tidak mempunyai wang untuk bergantung pada ketika perniagaan gagal kerana saya melabur semua saya dengan saya pada perniagaan jadi saya berada di sangat sangat maaf jadi saya terpaksa mencari bantuan kewangan saya sebenarnya telah ditolak oleh beberapa bank sebagai hasil dari kadar pinjaman mereka dan juga syarat mereka jadi saya terpaksa melalui beberapa blog sehingga saya datang menghadapi dengan Iklan Syarikat Ibu. saya menghubungi Ibu dengan segera selepas melalui beberapa proses yang sangat fleksibel permintaan pinjaman saya sebanyak Rm440.000.00 telah diluluskan oleh pihak pengurusan dan pada keesokannya Lembaga Pengurusan Peminjaman Pinjaman dikreditkan saya tanpa menangguhkan berkat ini dari ibu yang dapat menyelamatkan anda hari ini dari apa-apa embarrazement kewangan anda menjadi ibu hubungi Ibu sekarang untuk pinjaman anda yang berubah e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
    ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY "ISKANDAR LENDERS"
    [[[[Berikut adalah data peribadi saya]]]]
    Country::::::Malaysia
    Name::::::::Hafizul Bin Haziq
    email::hafizulbin365@gmail.com
    Telephone Number:[+60]1123759663
    WhatsApp Number::::::::[+60]1123759663
    e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

    ReplyDelete